Energetická Strategie
Pomůžu ti najít tu pravou cestu prodeje tvých online produktů a služeb.
Vytvoříme strategické prodejní cesty na míru pro tebe a tvou klientelu.
Pomůžu ti najít tu pravou cestu prodeje tvých online produktů a služeb.
Vytvoříme strategické prodejní cesty na míru pro tebe a tvou klientelu.
Pomůžu ti sestavit automatizovanou cestu prodeje tvých online produktů a služeb.
Vytvoříme strategické prodejní cesty na míru pro tebe a tvou klientelu.
Není potřeba neustále vytvářet nové produkty nebo kopírovat cestu někoho jiného. Vytvoříme prodejní cesty z tvých existujících digitálních produktů, které nejenom osloví, ale také přivedou klientky k placeným produktům.
Věřím, že tvá energie a zkušenosti jsou jedinečné. Necháme stranou univerzální postupy a vytvoříme něco, co bude tvé – strategii, která bude rezonovat s tebou a tvými klientkami. Dáme tvému podnikání nový směr, který povede k úspěchu. Tvůj vlastní originální příběh přiláká a udrží klientky.
1. Po zaplacení objednávky ti pošlu dotazník s úvodními otázkami.
2. Bude následovat úvodní konzultace ( 90 minut), kde mi odpovíš na doplňující otázky a vybereme klíčové produkty. Provedu tě vedenou vizualizací.
3. Projdu produkty na webu a navrhnu možné varianty nebo úpravy. Dám ti zpětnou vazbu na zvací stránku, prodejní stránky a prodejní e-maily.
4. Následuje druhá konzultace (60- 90minut), kde cesty probereme, pomocí vedené vizualizace je projdeme. Naplánujeme úkoly na další období.
5. Po dokončení příprav dostaneš finální zpětnou vazbu na prodejní stránku a prodejní e-maily a otevřeš prodej pro svou komunitu a databázi.
6. Následuje poslední konzultace ( 60 minut), kdy zhodnotíme výsledky, uděláme nezbytné změny pro maximální funkčnost prodejní cesty. Pokud si objednáš balíček s reklamou, začneme připravovat podklady pro spuštění reklamy.
7. Dostaneš zpětnou vazbu na reklamní texty a kreativy a společně reklamu nastavíme a měsíc tě podpořím ve správě a optimalizaci reklam.
POZOR! Může se také stát, že zjistíme, že tato prodejní cesta není z nějakého důvodu pro tebe vhodná. Neslibuju ti, že to bude 100% fungovat, protože v tom hraje roli i tvé vnitřní nastavení a tvůj mindset.
Video s praktickými kroky a vedenou vizualizací, které ti pomůže pracovat se svými strachy. Video připravila transformační koučka a energy healer Věrka Švach.
Praktický video návod s přesahem do marketingu od vizuální čarodějky Kataríny Brič, díky kterému se naučíš natáčet Reels na platformě Instagram, abys je mohla použít v reklamě na FB a IG. Katarína ti také prozradí 5 tipů, které ti pomůžou s dosahy tvých reelsů.
Praktický video návod od Adély Sukupové, díky kterému se naučíš natáčet Reels na platformě Facebook, pro použití v reklamě na FB/IG.
Praktické video, kde tě Staňa Bartoňová provede krok za krokem, jak tvořit v Canvě statické bannery. Naučíš se základy práce s Canvou ( i pokud s ní zatím nepracuješ), aby sis uměla prakticky vytvořit své lákavé kreativy.
Reklamě na Facebooku a Instagramu se věnuju více než 2 roky. Online svět je velmi dynamická oblast podnikání, která se rychle mění. Díky spolupracím na reklamě s klientky z různých oborů mám přehled o strategiích prodeje. Hodně z nich mám vyzkoušených na vlastním podnikání.
Automatizovaný prodej spolu s FB reklamou je část online podnikání, která ti může zaručit „pasivní“ příjem. Ale ne všem a vždy funguje.
Pomůžu ti najít vhodnou prodejní cestu a strategii pro tebe. Dokážu vidět do hloubky, zanalyzovat cesty a dát dohromady funkční podoby. Umím se ptát na otázky, které si potřebuješ zodpovědět a kterým se možná sama vyhýbáš.
Spojuji funkčnost, jednoduchost a krásu.
Pro mírně až středně pokročilé online podnikatelky, které už mají vytvořené portfolio svých digi-produktů.
Pokud jsi na začátku podnikání a aktivně jsi zatím neprodala žádnou službu, tak doporučuji začít s jiným programem nebo službou.
Pokud s technikou nekamarádíš, doporučuju ti virtuální asistentku, která to za tebe udělá. Technické rady ti dám, ale nenastavím to za tebe.
Ano, můžeme se domluvit individuálně na konzultaci nad rámec balíčku.
Ano, platbu si můžeš rozdělit do 2 splátek. První platba musí proběhnout před zahájením spolupráce. Druhá následuje po 2 týdnech spolupráce.