Reklama přestane být strašák a začne být návyková. Nebudeš mít pochyb o tom, že je to skvělý nástroj k cestě za úspěchem.
Dostaneš jednoduché návody, jak napsat rekamní texty, aby sis přivedla potenciální klientky na web.
Naučíš se vytvářet funkční kreativy. Budeš vědět, jaké fotky použít a co dát do textu, aby fungovaly a nevypadaly přitom všechny stejně.
Začneš vyhodnocovat, jak byla reklama úspěšná bez děsivých reportů a tabulek. Vyvodíš si, co můžeš použít v další kampani znovu a co ne.
Pro maximální přehlednost a snadnou dohledatelnost budou videa rozdělena do menších bloků, abys jednodušeji našla to, co zrovna budeš potřebovat udělat.
Pracovní listy ti pomůžou definovat ideální klientku pro zacílení reklamy na FB a IG. Díky tomu ti budou do databáze přibývat relevantní kontakty.
PDFka ti dají stručné a srozumitelné návody, jak začít u reklamních textů, abys zachytila pozornost. Co má reklamní text obsahovat, abys přesvědčila nové fanoušky ke kliknutí a přihlášení se na magnet (webinář, minikurz) nebo stažení e-booku či hodnotného pdfka.
A prezentace tě provede světem tvorby reklamních kreativ. Začneš nad tím přemýšlet jinak a zjistíš, že je to docela snadné a navíc i zábavné.
Které byly použity v kampaních s menším i vyšším rozpočtem a přivedly do kampaně 1000+ registrovaných.
• definuješ si ideální klientku pro cílení reklamy i pro psaní všech textů (reklama, zvací a prodejní stránka)
• připravíš business manager pro spuštění reklamy - vytvoříš si účet, umístíš pixel na web, ověříš doménu, nastavíš si Conversions API
• pokud účet v BM máš, uděláš si audit pomocí checklistu
• ukážu ti, jak si zjednodušit psaní reklamních textů, aby sis přitáhla své ideální klientky do databáze
• získáš tipy, jak tvořit lákavé titulky reklam, aby vzbudily zájem ke kliknutí na reklamu a přihlášení na magnet
• dostaneš příklady fungujících textů, které byly reálně použity v reklamách
• zjistíš, jaké typy reklamních kreativ fungují a jakým způsobem je tvořit
• jaké formáty a reálný počet kreativ potřebuješ do reklam v závislosti na rozpočtu
• začneš nad tvorbou kreativ přemýšlet systematicky a zároveň se u toho bavit
• předám ti své zkušenosti,
jaká videa má smysl dát do reklamy
• ukážu ti příklady fungujících kreativ, které byly použity v úspěšných reklamách
• nastavíš si okruhy uživatelů pro jednotlivé cílení reklamy, využiješ svého ideální klienta pro správné zacílení
• nastavení konverzní a návštěvností kampaně - rozdíly a případy použití
• nastavení remarketingové kampaně
• výše rozpočtu a počet jednotlivých reklam a sad - jak přemýšlet s malým rozpočtem a jak s rozpočtem 10K+
• průběžné sledování reklamy - jaké parametry jsou zásadní při vyhodnocování a jaké jsou možnosti, když reklama nejede podle očekávání
• proč se na čísla ve výsledcích dívat globálně a neřešit jen cenu za kontakt
• vyhodnocení po skončení reklam a co si z toho vzít do příští kampaně
• jak a proč (ne)reagovat na hejty
• jak se držet psychicky v pohodě, když máš pocit, že je vše proti tobě a reklama tě štve 🙂
Praktické video, kde tě Staňa Bartoňová provede krok za krokem, jak tvořit v Canvě statické bannery. Naučíš se základy práce s Canvou ( i pokud s ní zatím nepracuješ), aby sis uměla prakticky vytvořit své lákavé kreativy.
Návodná ukázka, jak se registrovat k Identifikované osobě, pokud se tě to týká. Daňová poradkyně Marie Rudolfová ti ujasní, jestli je ve tvém případě registrace k IO potřeba a ukáže ti, jak samotnou registraci provést.
Praktický video návod s přesahem do marketingu od vizuální čarodějky Kataríny Brič, díky kterému se naučíš natáčet Reels na platformě Instagram, abys je mohla použít v reklamě na FB a IG. Katarína ti také prozradí 5 tipů, které ti pomůžou s dosahy tvých reelsů.
Praktický video návod od Adély Sukupové, díky kterému se naučíš natáčet Reels na platformě Facebook, abys je mohla použít v reklamě na FB a IG.
Video s praktickými kroky a vedenou vizualizací, které ti pomůže pracovat se svými strachy. Video připravila transformační koučka a energy healer Věrka Švach.
a reklamě na Facebooku a Instagramu se věnuju více než dva a půl roku. Pro své klienty/ky jsem napsala téměř 200 reklamních textů, z nichž 90 % mělo skvělé výsledky. Zpětnou vazbu jsem poskytla podobnému počtu. Vytvořila jsem kolem 250 reklamních kreativ, z čehož 2/3 měly nadprůměné výsledky.
Vím, že reklama s mnoho lajky ještě neznamená, že funguje. Může se jen líbit. Cílem není vytvářet vtipnou reklamu, která se bude líbit, ale tvořit fungující reklamy, ze které mi budou do databáze přicházet nové kontakty.
Neustálým učením a praxí jsem vypozorovala, co do reklamních textů nepatří a kdy se absolutně nechytnou. Stejně tak u kreativ. Dokážu odhadnout, co (ne) bude fungovat. Ale někdy jsem mile překvapena, že něco funguje. 🙂
Spojuji krásu, funkčnost a jednoduchost.
Přístup ke všem materiálům získáš ihned po zaplacení objednávky na jeden rok. PDFka a pracovní listy ti zůstanou. Videa, prezentace, pdfka, pracovní listy v hodnotě 8 500 Kč
Bonusový modul v hodnotě 1 000 Kč
Hodnotu bonusů od jednotlivých hostů vyčíslit nedokážu. Všechny jsem viděla a opravdu stojí za to.
Kurz neobsahuje individuální čas na e-mailu nebo messengeru.
Kurz v hodnotě 9 500 Kč+ s okamžitým přístupem k materiálům pořídíš právě teď za 4 990 kč.
Kurz je určen pro podnikatelky ve službách, které s reklamou zatím nemají žádnou zkušenost nebo minimální. Také pro ty, které si reklamu umí nastavit, ale moc neumí číst v jejích číslech. A také pro ty, které se trápí při psaní reklamních textů a tvorbě kreativ. Společné je to, že podnikání jim už nějakou dobu funguje a chtějí zvětšit svou databázi kontaktů a navýšit tak prodej svých služeb nebo digi produktů.
Pokud jsi na začátku podnikání a aktivně jsi zatím neprodala žádnou službu, tak doporučuju s kurzem počkat. Vytvořit si nejdříve cestu zákazníka a hlavně začít své digi služby a produkty prodávat.
Ano, pokud tvé reklamy nefungují tak, jak by sis představovalo, určitě můžeš něco změnit a zkoušet nové věci. Kurz bude praktický – budeme psát texty, nad kreativami začneš přemýšlet jinak. Kurz tě může posunout v samotné tvorbě reklam i technickém nastavení (pokud to děláš pořád stejně).
Věřím, že ano. Mé návody a videa jdou krok po kroku a nejsou zahlcující. Zvládneš to i v případě, že si s technikáliemi moc nerozumíš. Pokud si nebudeš jistá, vždy si můžeš doobjednat jednorázovou konzultaci a úvodní nastavení uděláme společně.
Ne, v kurzu se nebudeme věnovat nastavení pro e-shopy s fyzickými produkty. Je určen pro digitální služby a produkty.
Ne, cena kurzu u samostudia nejde rozdělit do splátek.