Začínáme za:

Days
Hours
Minutes
Seconds
Přihlašování do červnového běhu ukončeno

Prodávej denně

své digitální produkty a služby Pomocí strategie na míru a reklamy na FB/IG

Skupinový program pro podnikatelky ve službách

3. 6. – 5. 7. 2024 
nebo
29. 7. – 30. 8. 2024

Prodávej denně

Své digitální produkty pomocí strategie na míru a placené reklamě na FB/IG.

Skupinový program pro online podnikatelky ve službách

3. 6. – 5. 7. 2024 
nebo
29. 7. – 30. 8. 2024

Nauč se vytvářet prodejní funnely ze svých produktů, abys je mohla využít opakovaně.

Nauč se strategicky a intuitivně sestavit cestu své klientky tak, aby pro ni byla neodolatelná a s tebou v souladu.

Díky programu Prodávej denně:

Vystavovat faktury ručně nebo slyšet cinkání objednávek má společného jmenovatele - PRODEJ.
Jsi připravená jít do akce a dělat potřebné kroky, které tě povedou ke tvému cíli?

Program prodávej denně ti přinese:

Předám ti funkční postupy bez zbytečné omáčky a keců. Dostane se ti podpory a návodů, abys mohla dělat potřebné kroky.

navíc získáš bonusy, které tě podpoří k akci

Jak se vymanit ze zajetí vlastních strachů

Video s praktickými kroky a vedenou vizualizací, které ti pomůže pracovat se svými strachy. Video připravila transformační koučka a energy healer Věrka Švach.

Návod, jak točit Reels na IG

Praktický video návod s přesahem do marketingu od vizuální čarodějky Kataríny Brič, díky kterému se naučíš natáčet Reels na platformě Instagram, abys je mohla použít v reklamě na FB a IG. Katarína ti také prozradí 5 tipů, které ti pomůžou s dosahy tvých reelsů.

Návod, jak točit Reels na FB

Praktický video návod od Adély Sukupové, díky kterému se naučíš natáčet Reels na platformě Facebook, pro použití v reklamě na FB/IG.

Návod, jak na reklamní kreativy v Canvě

Praktické video, kde tě Staňa Bartoňová provede krok za krokem, jak tvořit v Canvě statické bannery. Naučíš se základy práce s Canvou ( i pokud s ní zatím nepracuješ), aby sis uměla prakticky vytvořit své lákavé kreativy.

Jak to bude prakticky?

Časy a témata Zoom CALLů:

Chceš mít funnel připravený na léto? Tak je nejvyšší čas začít. Počítej s domácími úkoly na každý týden a s tím, že ze začátku to vyžaduje dost času a práce.

Cena a obsah programu

Prodávej denně

skupina
12 800 kč
  • 4x skupinové setkání za ZOOM - mentoring, vedené vizualizace a brainstorming
  • 5 společných týdnů ve FB skupině - prostor pro dotazy, sdílení a zpětnou vazbu
  • Zpětná vazba na připravenou cestu
  • Přístup k programu Jak vytvořit reklamu, která konečně přitáhne klientky ve členské sekci na webu
  • Bonusy od byznys hostek
  • Individuální přístup - max 12 účastnic ve skupině

Přihlášení je možné ještě:

Days
Hours
Minutes
Seconds
Přihlašování do červnového běhu ukončeno

Reference od dlouhodobě spokojených klientek

5/5

Daří se nám oslovovat správné publikum a kampaně bývají opravdu skvělé...

Linda je parádní, mám ráda jednoduchou a jasnou spolupráci a to přesně Linda nabízí. A velmi kvalitně dělá. S Lindou spolupracuji už na čtvrté kampani a nemám absolutně potřebu hledat jinde. Daří se nám oslovovat správné publikum a kampaně bývají opravdu skvělé a publikum nádherně roste je opravdu velmi často zapálené a aktivní.
Klára Janíková
Dlouhodobá reklamní spolupráce na kampaních
5/5
S Lindou jsem spolupracovala už po několikáté a opět jsem velmi spokojená. Linda je profesionální, reklamy má v malíčku a sedí mi velmi i lidsky. Já jsem věrná klientka 🙂 Díky Lindi
Bára Lapčíková
Dlouhodobá spolupráce na kampaních
5/5
Spolupráce s Lindou je skvělá. Jasná komunikace, jednoduchá domluva, 100% spolehlivost. Na reklamních kampaních spolupracujeme opakovaně, a po každé jsem maximálně spokojená. Líbí se mi, že o kampani přemýšlí komplexně, vše pomáhá ladit předem i v průběhu kampaně. A také je úžasné, že dokáže povzbudit i v prodejní části, kdy dochází síly a mindset prudce kolísá :-). Moc děkuji za skvělou spolupráci a těším se příště.
Zuzana Erdem
Dlouhodobá spolupráce na kampaních

Jak vytvořit reklamu - Moduly ve Členské sekci na webu

Modul 1- Najdeš svou avatarku a založíš účet v BM

• definujeme ideální klientku pro cílení reklamy i pro psaní všech textů (reklama, zvací a prodejní stránka)
• připravíme business manager pro spuštění reklamy - vytvoříme účet, umístíme pixel na web, ověříme doménu, nastavíš si Conversions API
• pokud účet v BM máš, uděláš si audit pomocí checklistu

Modul 2 - Začneš psát lákavé texty do reklam

• ukážu ti, jak si zjednodušit psaní reklamních textů, aby sis přitáhla své ideální klientky do databáze
•získáš tipy, jak tvořit lákavé titulky reklam, aby vzbudily zájem ke kliknutí na reklamu a přihlášení na magnet
• dostaneš příklady fungujících textů, které byly reálně použity v reklamách

Modul 3 - Staneš se tvůrkyní fungujících reklamních kreativ

• zjistíš, jaké typy reklamních kreativ fungují a jakým způsobem je tvořit
• formáty a reálný počet kreativ, které potřebuješ do reklam v závislosti na rozpočtu
• začneš nad tvorbou kreativ přemýšlet systematicky a zároveň se u toho bavit
• předám ti své zkušenosti, jaká videa má smysl dát do reklamy
• ukážu ti příklady fungujících kreativ, které byly použity v úspěšných reklamách<

Modul 4 -Ovládneš nastavení a cílení kampaní v Business Manageru

• nastavíš si okruhy uživatelů pro jednotlivé cílení reklamy, využiješ svého ideální klienta pro správné zacílení
• nastavení konverzní a návštěvností kampaně - rozdíly a případy použití
• nastavení remarketingové kampaně
• výše rozpočtu a počet jednotlivých reklam a sad - jak přemýšlet s malým rozpočtem a jak s rozpočtem 10K+

Modul 5 - Zjistíš, jak reklamy sledovat a (průběžně) vyhodnocovat.

• průběžné sledování reklamy - jaké parametry jsou zásadní při vyhodnocování a jaké jsou možnosti, když reklama nejede podle očekávání
• proč se na čísla ve výsledcích dívat globálně a neřešit jen cenu za kontakt
• vyhodnocení po skončení reklam a co si z toho vzít do příští kampaně

Bonusový modul - Srovnáš si mindset na případné neúspěchy

• jak a proč (ne)reagovat na hejty
• jak se držet psychicky v pohodě, když máš pocit, že je vše proti tobě a reklama tě štve 🙂

Jsem Linda, specialistka na FB reklamu a strategie

Online svět je velmi dynamická oblast podnikání, která se rychle mění. Díky spolupracím na reklamě s klientky z různých oborů mám přehled o strategiích prodeje. Většinu z nich mám vyzkoušených na vlastním podnikání, více či méně úspěšně. Díky tomu vím, co mi vyhovuje, přináší zisk a kam má smysl dávat energii.

K funnelům jsem se dostala před rokem, kdy jsem byla v mentoringu u Veroniky Hronkové. Vytvořila jsem si své funnely, které fungovaly dobře, ale i špatně. 

Vím, kolik to stojí práce a času a nebudu ti nalhávat, že je to pasivní příjem. Není. Tvé zapojení může být potřeba i v průběhu.  Věřím, že z hloubi duše každá z nás ví, co je to pravé zrovna pro ni. Pomocí individuálního přístupu a vedených vizualizací ti ukážu, jak to v sobě objevit a převést do praxe.

Umím se ptát na otázky, které si potřebuješ zodpovědět a kterým se možná sama vyhýbáš.

Máš k tomu otázku?

Pro ženy, které mají nebo chtějí převzít zodpovědnost za své podnikání do vlastních rukou. Pro mírně pokročilé online podnikatelky, které už mají vytvořené portfolio svých digi-produktů.

Pokud jsi na začátku podnikání a aktivně jsi zatím neprodala žádnou službu, tak doporučuji začít s jiným programem nebo službou. 

Pokud s technikou nekamarádíš, doporučuju ti virtuální asistentku, která to za tebe udělá. Technické rady ti dám, ale nenastavím to za tebe. 

Ano, prostor bude na společných zoomech. Pokud reklamu nestihneš spustit v průběhu programu, možnost už potom nebude.

Ano, platbu si můžeš rozdělit do 2 splátek. První platba musí proběhnout před zahájením spolupráce. Druhá následuje po 2 týdnech spolupráce. 

Spokojenost mých klientek je pro mě nejvíc.

Jsem vděčná za tento kurz. Neměla jsem vůbec žádné zkušenosti s reklamou, netroufla jsem si ji vůbec spustit. Ale díky tomuto kurzu jsem se krok za krokem naučila, jak o reklamě přemýšlet, jak ji nastavit, jak ji vyhodnotit. A jsem nesmírně vděčná za Tvou pomoc ve skupině, za Tvé odpovědi na mé otázky, kde jsem mohla cele téma ještě více dopochopit. Ještě jednou díky za ucelené rady a návod krok za krokem.
Veronika Ščegolev
Absolventka online programu Jak vytvořit reklamu, která konečně přitáhne klientky
Spolupráce s Lindou na naší kampani se nám moc líbila. Řekli jsme si naše představy, tam kde bylo třeba nám Linda poradila, jak to udělat líp. Naprosto jsme jí důvěřovali. Pravidelně se ozývala, aby nás informovala o stavu reklam, když bylo třeba to trochu pošťouchnout, byla iniciativní, navrhovala, jaké změny bychom mohli udělat, vypínala, zapínala , ladila. Všechno krásně plynulo. Byly to skvěle vynaložené peníze a příště určitě využijeme plnou verzi její RTG podpory. Těšíme se na další spolupráci. Petra a Martin Vystavělovi
Petra a Martin Vystavělovi
Dlouhodobá spolupráce na kampaních
Kurz Jak vytvořit reklamu jsem si koupila hned, jak na mě skočila nabídka. Reklamu jsem již uměla vytvářet, ale cítila jsem, že je potřeba se posunout dál. Na kurzu se mi líbily jednotlivé moduly a jejich návaznost. Krásně se daly stíhat. Úplná novinka pro mě bylo vytvoření mojí Avatarky, s kterou jsem pak během kurzu pracovala. Během kurzu jsem si nastavila 2 reklamní kampaně - na kampaň a na evergreen. Kampaňovou reklamu jsem přímo spustila a měla tak možnost s Lindou prodiskutovat její výsledky. To mě také moc pomohlo. Využívala jsem aktivně i setkání na Zoom, kde jsem se mohla v klidu zeptat na věci, které jsem si potřebovala doujasnit. Kurz mi velmi pomohl a jsem ráda, že jsem se rozhodla do něj naskočit. Díky Lindo.
Vendy Blínová
Absolventka online programu Jak vytvořit reklamu, která konečně přitáhne klientky
Přístup Lindy je krásně praktický a její odpovědi jsou vždy plně vyčerpávající. Podpora ve skupině na 100%. Každá otázka byla zodpovězena. Děkuji Lindo
Tereza Freund
Absolventka online programu Jak vytvořit reklamu, která konečně přitáhne klientky
Linda pro mě připravovala vizuály, texty a nastavila reklamu a spravovala ji po dobu trvání. Můj záměr byl předat reklamu někomu, kdo se o ní po všech stránkách postará a já s tím nebudu mít starosti - a to se mi splnilo. Jsem naprosto spokojená s výsledky i s průběhem spolupráce. Super bylo i Lindino závěrečné vyhodnocení reklamy, díky kterému můžu optimalizovat další svoje prodejní aktivity. Díky!
Alena Hanušová
Spolupráce na reklamní kampani
Kurz s Lindou byl skvělý. Konečně mám reklamu co jede. Tvořím jí už asi po 6, ale nikdy jsem neměla takové výsledky. Videa v kurzu jsou krátká a výstižná. Dá se podle nich vše nastavit. Možnost zkontrolovat 2 texty je super, protože vás to donutí text vytvořit a Linda ho pak zdokonalí. Děkuju
Renata Barnai
Absolventka online programu Jak vytvořit reklamu, která konečně přitáhne klientky
Ráda bych Ti Lindo moc poděkovala, kurz je pro mě srozumitelný a reklama se stala menším strašákem. Líbila se mi podpora ve skupině i sdílení našich zkušeností na Zoomu, problém jsem měla jen s tím, že jsem nestíhala a tak chci obsah kurzu využít i do budoucna. Rozhodně bych s Tebou ráda zůstala v kontaktu a svoje reklamy konzultovala a doufám, že v budoucnu budu moci delegovat:-) Tvůj styl mi vyhovuje - děkuju!
Barbara Dobešová
Absolventka online programu Jak vytvořit reklamu, která konečně přitáhne klientky
Pokud chceš začít s facebookovou reklamou, kurz Lindy určitě doporučuji. Nastavíš si vše od A do Z pěkně krok za krokem. Linda vše detailně a srozumitelně vysvětluje, takže Business manager už pro Tebe nebude cizí slovo. Velkým plusem je podpora Lindy během kurzu, kdy se jí můžeš na to, čemu nerozumíš zeptat a zkonzultovat s ní i svou nastavenou reklamu.
Silvie Pluhařová
Absolventka online programu Jak vytvořit reklamu, která konečně přitáhne klientky
Přejít nahoru