Prodávej denně
své digitální produkty a služby Pomocí strategie na míru a reklamy na FB/IG
Skupinový program pro podnikatelky ve službách
3. 6. – 5. 7. 2024
nebo
29. 7. – 30. 8. 2024
Skupinový program pro podnikatelky ve službách
3. 6. – 5. 7. 2024
nebo
29. 7. – 30. 8. 2024
Skupinový program pro online podnikatelky ve službách
3. 6. – 5. 7. 2024
nebo
29. 7. – 30. 8. 2024
Video s praktickými kroky a vedenou vizualizací, které ti pomůže pracovat se svými strachy. Video připravila transformační koučka a energy healer Věrka Švach.
Praktický video návod s přesahem do marketingu od vizuální čarodějky Kataríny Brič, díky kterému se naučíš natáčet Reels na platformě Instagram, abys je mohla použít v reklamě na FB a IG. Katarína ti také prozradí 5 tipů, které ti pomůžou s dosahy tvých reelsů.
Praktický video návod od Adély Sukupové, díky kterému se naučíš natáčet Reels na platformě Facebook, pro použití v reklamě na FB/IG.
Praktické video, kde tě Staňa Bartoňová provede krok za krokem, jak tvořit v Canvě statické bannery. Naučíš se základy práce s Canvou ( i pokud s ní zatím nepracuješ), aby sis uměla prakticky vytvořit své lákavé kreativy.
• definujeme ideální klientku pro cílení reklamy i pro psaní všech textů (reklama, zvací a prodejní stránka)
• připravíme business manager pro spuštění reklamy - vytvoříme účet, umístíme pixel na web, ověříme doménu, nastavíš si Conversions API
• pokud účet v BM máš, uděláš si audit pomocí checklistu
• ukážu ti, jak si zjednodušit psaní reklamních textů, aby sis přitáhla své ideální klientky do databáze
•získáš tipy, jak tvořit lákavé titulky reklam, aby vzbudily zájem ke kliknutí na reklamu a přihlášení na magnet
• dostaneš příklady fungujících textů, které byly reálně použity v reklamách
• zjistíš, jaké typy reklamních kreativ fungují a jakým způsobem je tvořit
• formáty a reálný počet kreativ, které potřebuješ do reklam v závislosti na rozpočtu
• začneš nad tvorbou kreativ přemýšlet systematicky a zároveň se u toho bavit
• předám ti své zkušenosti,
jaká videa má smysl dát do reklamy
• ukážu ti příklady fungujících kreativ, které byly použity v úspěšných reklamách<
• nastavíš si okruhy uživatelů pro jednotlivé cílení reklamy, využiješ svého ideální klienta pro správné zacílení
• nastavení konverzní a návštěvností kampaně - rozdíly a případy použití
• nastavení remarketingové kampaně
• výše rozpočtu a počet jednotlivých reklam a sad - jak přemýšlet s malým rozpočtem a jak s rozpočtem 10K+
• průběžné sledování reklamy - jaké parametry jsou zásadní při vyhodnocování a jaké jsou možnosti, když reklama nejede podle očekávání
• proč se na čísla ve výsledcích dívat globálně a neřešit jen cenu za kontakt
• vyhodnocení po skončení reklam a co si z toho vzít do příští kampaně
• jak a proč (ne)reagovat na hejty
• jak se držet psychicky v pohodě, když máš pocit, že je vše proti tobě a reklama tě štve 🙂
Online svět je velmi dynamická oblast podnikání, která se rychle mění. Díky spolupracím na reklamě s klientky z různých oborů mám přehled o strategiích prodeje. Většinu z nich mám vyzkoušených na vlastním podnikání, více či méně úspěšně. Díky tomu vím, co mi vyhovuje, přináší zisk a kam má smysl dávat energii.
K funnelům jsem se dostala před rokem, kdy jsem byla v mentoringu u Veroniky Hronkové. Vytvořila jsem si své funnely, které fungovaly dobře, ale i špatně.
Vím, kolik to stojí práce a času a nebudu ti nalhávat, že je to pasivní příjem. Není. Tvé zapojení může být potřeba i v průběhu. Věřím, že z hloubi duše každá z nás ví, co je to pravé zrovna pro ni. Pomocí individuálního přístupu a vedených vizualizací ti ukážu, jak to v sobě objevit a převést do praxe.
Umím se ptát na otázky, které si potřebuješ zodpovědět a kterým se možná sama vyhýbáš.
Pro ženy, které mají nebo chtějí převzít zodpovědnost za své podnikání do vlastních rukou. Pro mírně pokročilé online podnikatelky, které už mají vytvořené portfolio svých digi-produktů.
Pokud jsi na začátku podnikání a aktivně jsi zatím neprodala žádnou službu, tak doporučuji začít s jiným programem nebo službou.
Pokud s technikou nekamarádíš, doporučuju ti virtuální asistentku, která to za tebe udělá. Technické rady ti dám, ale nenastavím to za tebe.
Ano, prostor bude na společných zoomech. Pokud reklamu nestihneš spustit v průběhu programu, možnost už potom nebude.
Ano, platbu si můžeš rozdělit do 2 splátek. První platba musí proběhnout před zahájením spolupráce. Druhá následuje po 2 týdnech spolupráce.